Tinker Labs

Зошто Tinker Labs?


  • а) Зошто steam?

    STEAM е единствен метод кој ги комбинира науката, технологијата, инженерството и претприемништвото, уметноста и математиката.

  • б) Иновативна настава

    Ова е прва сеопфатна целогодишна настава од ваков вид, вистински инспирирана од темелите на STEAM.

  • в) Учебници

    Секој предмет е збогатен со четири или повеќе учебници кои вклучуваат енциклопедиско знаење како теорија и активности.

  • г) Сертифицирани наставници

    Сите наши наставници се сертифицирани да им помогнат на децата да учат преку искуство и да ја споделат со нив радоста на откритието.

  • д) Уникатни наставни материјали

    Специјално дизајнирани наставни материјали, интересни брошури и додатоци за да ја направат нашата настава уникатна.

  • ѓ) Модерни училници

    Нашите училници се опремени со сите алатки кои го поттикнуваат детското експериментално размислување и соработка.

Во моментов на повеќе од 90 локации низ Европа!

  • 7 програми
  • 10 деца во група
  • 40 часови во програм
  • 150 експерименти во текот на учебната година
  • 200 STEAM термини
  • 6 држави
  • 4000+ студенти во сите држави

Испратете
ни порака!
Регистрација за
бесплатен демо час

За нас

Нашата приказна започна во 2012 година, кога нашиот основач и неговата сопруга се преселија од Њујорк во Хрватска со нивната тригодишна ќерка за да започнат бизнис со франшиза. По четири години успешен бизнис и неколку години планирање и истражување, тие решија да создадат сопствен систем на франшиза за да ја пополнат огромната празнина на пазарот. Во 2016 година, Tinker Labs го отвори својот прв центар во Осиек, Хрватска.

По неколкугодишно опсежно истражување на различни глобални образовни системи, тие забележаа дека постои еден заеднички фактор во сите институционални наставни програми: сите тие го класифицираат знаењето во различни категории, кои потоа се изучуваат како независни предмети. Беше забележано и дека природната способност на децата да го преиспитуваат светот околу нив ќе биде многу поразвиена во средина каде што ќе можат слободно да истражуваат и да поставуваат прашања за појавите што најмногу ги интересираат. Ја препознавме важноста и неопходноста од пристапот оддолу нагоре (треба да научите математика и физика ако сакате да изградите мост), но исто така е важно да го изградите интересот на детето што може да се постигне преку неговата вродена љубопитност (ние ќе му дозволиме на детето да изгради вистински мост и да го научи концептот на математика и физика преку експерименти и грешки). Имајќи ја оваа цел на ум, дизајнирани се низа програми кои служат како метафоричен мост помеѓу природната привлечност на детето за игра и структурираните потреби на традиционалните системи за учење.

Tinker методологија

Tinker Labs е дизајниран да го извади вашето дете од традиционалната структура на училницата. Ја нагласуваме важноста на учењето преку обиди и грешки, охрабрувајќи ги поединците да се вклучат во процесот на истражување и решавање на проблеми.

Соочени со предизвикот дека образовниот систем сè уште не ги задоволува потребите на современото образование, дизајниравме програми кои ги воведуваат учениците во светот на науката, технологијата, инженерството, уметноста и математиката.

STEM и STEAM образованието се современи образовни термини кои ветуваат дека ќе помогнат во учењето на новите вештини потребни за да се одговори на предизвиците на променливата иднина. Но, што се STEM и STEAM и што можат да ни понудат?

СТЕМ (наука, технологија, инженерство и математика) се состои од 4 полиња и сите нивни подкатегории. Сепак, веруваме дека вклучувањето на уметноста во моделот STEM е од клучно значење. Уметноста е клучен елемент на иновативните мисловни процеси кои се случуваат холистички во умот. Од оваа гледна точка, децата се раѓаат генијалци затоа што сè уште не почнале да ги делат феномените во посебни дисциплини. Па зошто да се оддели составен дел од (уметничкото) искуство на светот од пристапот кон учењето во кој целта е да се поместат границите на креативноста.

Игра која станува страст, а потоа цел!

ИГРА: Откривање
Во Tinker Labs, играта не е само рекреативна активност - таа е основата на учењето. Играта е суштинска алатка за истражување и експериментирање со млади умови.

СТРАСТ: Ослободување на креативноста
Додека учениците играат и истражуваат, ние ги водиме да ги пронајдат своите вистински страсти. Tinker Labs верува дека секој студент има уникатни таленти и интереси. Целта на нашето училиште е да им помогне на децата да ги препознаат и негуваат овие страсти.

ЦЕЛ: Подготовка за доживотно патување
Tinker Labs оди подалеку од традиционалното образование. Тоа им дава на учениците вештини, знаење и мотивација да ги претворат своите страсти во доживотни цели.

Alan Mate Orlic

Founder and CEO of Tinker Labs

"Мислам дека една од моите најголеми амбиции како родител беше да им ги покажам на моите деца многуте можни насоки и да им дозволам да најдат нешто за што се страстни и да се обидат да ги постават темелите за тие самите да можат да ја следат таа страст."